SKANDALAS RTL DSDS: RAMON ROSELLY PERGALĖ BUVO SUPLANUOTA?

Promiflash
2020.06.29
Joshua Tappe & Ramon Roselly

Joshua Tappe & Ramon Roselly

Köln. RTL muzikinis kastingas „Deutschland sucht den Superstar“ („Vokietija ieško Superžvaigždės“) ir vėl susidūrė su kaltinimais, kad pergalė buvo suplanuota. Trečios vietos laimėtojas Joshua Tappe (25) teigia, kad šou nugalėtojo Ramon Roselly (26) laimėjimas buvo gerai surežisuotas.

Su savo daina „Eine Nacht“ Roselly sužavėjo ne tik žiuri, bet ir TV žiūrovus. Lygiai tokią pačią dainą, tik su kita aranžuote, finale turėjo atlikti ir dar trys šou dalyviai, patekę į finalą. Didele balsų persvara jis užtikrintai laimėjo DSDS. Dabar jo konkurentas, šou metu didelę draugystę kolegai demonstravęs Joshua, teigia, kad dar prieš finalą jam buvo aišku, kad Ramon laimės. „Daina ‘Eine Nacht’ buvo parašyta tik jam. Kai mums, finalistams, davė šią dainą sudainuoti, pamaniau, kad jie nori mane apkvailinti. Su šia daina niekada negalėjau savęs identifikuoti“, – apie šlagerį pasakoja rokeris.

„Mielai būčiau sudainavęs dainą, kuri man būtų geriau tikusi. Man buvo pikta dėl šios neteisybės“, – tęsia Joshua Tappe.

Tačiau muzikantas yra įsitikinęs dėl dar vienos priežasties, kodėl Ramon jau iš pradžių buvo matomas kaip potencialus nugalėtojas. „Prieš pat finalą Ramon staiga trims dienoms dingo iš mūsų namo (DSDS finalistai gyveno bendrame name ir buvo filmuojami – red. past.). Manau, kad tai buvo kažkas susiję su jo albumu“, – spėja Joshua. Grįžęs Ramon į vilą neatskleidė, kodėl buvo išvykęs. „Tai yra privatu“, – cituoja jį Joshua.

Praėjus vos savaitei DSDS laimėjimo Ramon Roselly išleido naują albumą. Tiesa, diskas buvo labai sėkmingas ir net kelias savaites išsilaikė 1 vietoje Vokietijos albumų TOP 100.

Negana to, Ramon Roselly hitą „Eine Nacht“, kuris pateko į 1 vietą singlų tope, lydėjo ir plagijavimo skandalas. Pop titanas Dieter Bohlen (66) sukūrė šią dainą ir kaltinimus griežtai atmetė. Apie plagijavimą pirmiau pradėjo kalbėti „Play Radio“ nei patys vokiečiai. Tik po PlayRadio.lt paviešinimo naujieną pranešė ir populiariausias Vokietijos dienraštis ir naujienų portalas „Bild“.

★ Straipsnius ar jų ištraukas, esančias šiame tinklalapyje, kopijuoti galima tik nurodant šaltinį - www.PlayRadio.lt su aktyvia nuoroda. "Play Radio" pasilieka sau teisę šalinti komentarus, kurie įžeidžia, šmeižia, kursto nesantaiką, reklamuoja produktą ar paslaugą. Skaitydami suaugusiųjų pobūdžio straipsnius, prisiimate visą atsakomybę, kad esate pilnametis. © VISOS TEISĖS REZERVUOTOS.

Parašykite komentarą

*