JAUNIMO ŽURNALAS „BRAVO“ BUS LEIDŽIAMAS TIK KARTĄ PER MĖNESĮ

DWDL
2019.11.21
"BRAVO" 2019 m. lapkritis

"BRAVO" 2019 m. lapkritis

Hamburg. „Bauer Media Group“ negali sustabdyti spartaus jaunimo žurnalo „BRAVO“ tiražo kritimo, todėl susidūrė su pasekmėmis: „BRAVO“ dabar pasirodys tik kartą per keturias savaites. Be to, bus stiprinama „BRAVO“ internetinė svetainė ir socialiniai tinklai.

Per pastaruosius 20 metų populiariausias Vokietijos jaunimo žurnalas „BRAVO“ prarado daugiau nei 90 proc. parduotos apyvartos. Todėl buvo nuspręsta žurnalą leisti ne kas savaitę, o kas dvi. Tačiau, regis, ir tai nebepadeda. Tai lėmė tik nedidelį tiražo pardavimo padidėjimą. Tačiau nuo to laiko pardavimai ir toliau pradėjo kristi.

Trečiąjį 2019 m. ketvirtį „BRAVO“ 84 mln. gyventojų turinčioje šalyje buvo parduoti tik 77 000 vnt. Prieš metus – daugiau nei 100 000 vnt.

„Strateginė plėtra į skaitmeninių ir judančių vaizdų augimo sritis yra investicija į mūsų stipriojo prekės ženklo ‘BRAVO’ ateitį. Šiandien 96 proc. paauglių naudojasi internetu, 90 proc. – naudoja socialinės žiniasklaidos platformas. Turime būti ten, kur yra mūsų tikslinė grupė, kad neprarastume tiesioginio ryšio. ‘BRAVO’ populiarumas ir pasitikėjimas juo yra ypač didelis tarp jaunimo, tačiau paaugliai toli gražu nėra tokie lojalūs prekės ženklui kaip vyresnės tikslinės grupės“, – sako leidybos direktorė Karsten Binke.

Šiuo metu „BRAVO“ yra aktyvus „Snapchat“, „Instagram“, „YouTube“, „Facebook“, „Pinterest“, „WhatsApp“ ir „TikTok“. Nuo lapkričio turi ir podkastą „Dr. Sommer“. Be to, yra leidžiami muzikiniai kompaktiniai diskai „BRAVO Hits“.

★ Straipsnius ar jų ištraukas, esančias šiame tinklalapyje, kopijuoti galima tik nurodant šaltinį - www.PlayRadio.top su aktyvia nuoroda. "Play Radio" pasilieka sau teisę šalinti komentarus, kurie įžeidžia, šmeižia, kursto nesantaiką, reklamuoja produktą ar paslaugą. Skaitydami suaugusiųjų pobūdžio straipsnius, prisiimate visą atsakomybę, kad esate pilnametis. © VISOS TEISĖS REZERVUOTOS.

Parašykite komentarą

*